Villkår for refundering og retur

Refunderingsvilkår:

Vi tilbyr en 14-dagers refusjonsperiode for kjøp gjort gjennom vår plattform. For å være kvalifisert for refusjon, må produktet være i samme tilstand som da det ble kjøpt, med original emballasje og tilbehør intakt.

Vennligst merk at vi kun refunderer kjøp i tilfeller av skjulte feil eller mangler som ikke var åpenbare ved kjøpstidspunktet. Kunden må rapportere eventuelle feil innen 14 dager etter mottak av varen for å være berettiget til refusjon.

Vi forbeholder oss retten til å inspisere produktet før refusjon blir behandlet. Hvis kravet er berettiget, vil vi refundere kjøpesummen til det opprinnelige betalingskortet eller kontoen.

Kontakt vårt kundesupportteam for ytterligere veiledning eller for å starte refusjonsprosessen. Vi setter pris på ditt samarbeid og streber etter å sikre at våre kunder er fornøyde med sine kjøp.

Garantisaker behandles etter garanti-regler.

 

Les mer om vår returpolicy her